Najczęściej zadawane pytania

 

Ze względu na dużą ilość zapisów i kameralną formę naszych zajęć wszystkich uczestników zapisujemy na stałe do grupy.

Nie ma u nas możliwości zapisania się tylko na zajęcia próbne.

W przypadku zmiany lub rezygnacji z zapisu do grupy obowiązkiem rodzica / prawnego opiekuna jest konieczność przesłania rezygnacji na adres e-mail kontakt@growacademy.pl w ciągu 3 dni od daty umówionego pierwszego wejścia na zajęcia (data umówionego pierwszego wejścia podawana jest w wiadomości sms lub e-mail)

W przypadku prawidłowego zgłoszenia zmiany lub rezygnacji będzie obowiązywała opłata tylko za jedne zajęcia.

Oczywiście mamy nadzieję, że zajęcia się spodobają i córka / syn zostanie z nami na dłużej.

Na wszystkie zajęcia prosimy zabierać wodę do picia

Taniec (Kids Dance, Grow Sweets, Grow Blue, Grow Teens itp.)
Legginsy lub wygodne spodnie dresowe, t-shirt, sportowe buty na zmianę używane wyłącznie na salach ćwiczeń.

Balet / Jazz
Legginsy lub zestaw: spódniczka i wygodne rajstopy, t-shirt, baletki lub skarpetki

Akrobatyka
Legginsy lub wygodne spodnie dresowe, t-shirt, skarpetki antypoślizgowe
(w przypadku braku takich skarpetek na pierwszych zajęciach można ewentualnie ćwiczyć boso).

Koniecznie! Gumka do włosów.

Wisiorki / kolczyki ze względów bezpieczeństwa należy obowiązkowo zdjąć przed zajęciami.

W Grow Academy nie udostępniamy możliwości oglądania zajęć.
Z doświadczenia wiemy, że dzieci koncentrują się dużo lepiej jak zostają same na zajęciach i skupiają się w pełni na komunikacji z trenerką / trenerem.
Na sali mamy ograniczoną ilość miejsca, którą w pełni wykorzystujemy w trakcie treningów.
Jeżeli dziecko jest pierwszy raz na tego typu zajęciach, to prosimy o poczekanie w trakcie zajęć w pobliżu (zawołamy Państwa w przypadku problemów, czy bardzo dużej tęsknoty).

Na Państwa adresy e-mail wysłaliśmy zaproszenie do rejestracji w systemie ActiveNow, który umożliwi Państwu zgłoszenie nieobecności, odrabianie zajęć, sprawdzenie wysokości zaległości oraz zapisy na dodatkowe warsztaty. Prosimy o rejestrację w systemie.

Jeżeli nie otrzymali Państwo maila prosimy o wiadomość na kontakt@growacademy.pl.

Dla pewności prosimy koniecznie o sprawdzenie folderów Oferty / Powiadomienia / SPAM.

Jeżeli mieli już Państwo wcześniej założone konto w ActiveNow na potrzeby zajęć w innej szkole, to tutaj znajduje się instrukcja połączenia kont:

https://help.activenow.io/knowledgebase/jak-zmienic-uzytkownikow-korzystajac-z-menu-zmiany-roli/

Płatność odbywa się z góry za wszystkie lekcje w miesiącu.

Rodzic / prawny opiekun zobowiązany jest do ponoszenia całości kwoty za miesiąc, niezależnie od pojedynczych nieobecności dziecka na zajęciach, gdyż̇ opłata obowiązuje za przynależność do poszczególnych grup.

Za uczestnictwo w zajęciach pobierane są opłaty od uczestników wg. cennika. Wysokość opłaty za zajęcia jest uzależniona od grupy, do której uczestnik został zapisany.

Wysokość opłaty za karnet w danym miesiącu jest obliczana na podstawie wzoru:

wysokość stawki za pojedyncze zajęcia dla grupy, do której jest zapisany uczestnik pomnożona przez ilość zajęć w miesiącu dla grupy, do której jest zapisany uczestnik.

Wysokość zaległości za dany miesiąc jest podana w panelu klienta Activenow.

Termin płatności to 5 dzień danego miesiąca. Prosimy o przestrzeganie tego terminu.

Płatność odbywa się z góry za wszystkie lekcje w miesiącu.

Wysokość zaległości za dany miesiąc prosimy samodzielnie sprawdzać w indywidualnym panelu klienta w systemie ActiveNow.

Płatność za zajęcia odbywa się przelewem, w tytule przelewu proszę wpisać:

Imię i nazwisko dziecka, miesiąc za który Państwo płacą

Numer konta znajduje się na stronie CENNIK 

Płatność odbywa się z góry za wszystkie lekcje w miesiącu. Nie ma możliwości odliczania nieobecności, ale jest możliwość odrabiania zajęć. Nieobecność prosimy zgłosić minimum 2 h przed za pośrednictwem swojego konta w systemie ActiveNow (ze względów organizacyjnych nie przyjmujemy zgłoszeń nieobecności w inny sposób, niż za pośrednictwem systemu).

Prosimy o zgłaszanie nieobecności nawet jak nie planują Państwo odrobić zajęć – dzięki temu inna osoba będzie mogła w tym dniu przyjść na odrabianie.

Jeżeli nieobecność zostanie zgłoszona prawidłowo (minimum 2h przed konkretnymi zajęciami za pośrednictwem systemu ActiveNow), to w systemie pojawi się Państwu opcja odrobienia zajęć w ciągu najbliższych 60 dni.

Odrabianie zajęć możliwe jest na innych zajęciach, niż dziecko jest zapisane.

Możliwość odrabiania jest zależna od ilości dostępnych miejsc w grupach. Jeżeli w danej grupie jest maksimum uczestników, to opcja odrabiania pojawi się dopiero jak inna osoba zgłosi nieobecność na konkretnych zajęciach.

Zapisy na odrabianie odbywają się tylko przez system Activenow.

Uczestnik może odrobić maksymalnie 15 zajęć w ciągu trwania całego sezonu (w terminie danego sezonu tj. od września do końca czerwca).

Niewykorzystane impulsy do odrobienia zajęć nie mogą zostać przeniesione na kolejny sezon.
Uczestnik ma prawo do odpracowania nieobecności tylko i wyłącznie w przypadku przynależności do co najmniej jednej z grup Grow Academy.
Rezygnacja z uczestnictwa w regularnych zajęciach tzn. przynależności do grupy jest jednoznaczna z rezygnacją z nieodrobionych dotychczas nieobecności.

UWAGA!
Proszę pamiętać, że każda grupa pracuje w swoim tempie i liczne nieobecności dezorganizują pracę grup. Prosimy, żeby opcja odrabiania była wykorzystywana tylko w wyjątkowych sytuacjach.

Nasze zajęcia trwają cały sezon, czyli od września do końca czerwca. W tym czasie wszystkie osoby zapisane na poszczególne zajęcia mają obowiązek wnosić comiesięczną opłatę za przynależność do grupy.

Obowiązkiem uczestnika jest poinformowanie GROW ACADEMY o rezygnacji z zajęć najpóźniej do 5 dnia rozpoczynającego się miesiąca.
Informacja musi zostać przesłana w wiadomości mailowej na kontakt@growacademy.pl .
W przypadku braku informacji opłata za karnet zostanie naliczona.

Prosimy pamiętać, że nowe osoby przyjmujemy w zależności od ilości miejsc w danej grupie. Bardzo często na zajęcia Grow Academy obowiązuje lista rezerwowa.
Osoba, która jest na liście uczestników zajęć ma zagwarantowane miejsce w danej grupie, jeżeli jednak nie dostaniemy informacji o rezygnacji z przynależności jest to równoznaczne z blokowaniem miejsca w danej grupie i uniemożliwia to przyjęcie nowego uczestnika.

Zgłoszenia nieobecności, odrabianie zajęć, sprawdzenie wysokości zaległości – prosimy o zalogowanie na konto ActiveNow, tam znajdą Państwo wszystkie informacje.

W sprawach dotyczących zmian, rezygnacji oraz pytań dotyczących spraw organizacyjnych prosimy o wiadomość mailową na kontakt@growacademy.pl

Jest to nasz jedyny kanał komunikacji w sprawach organizacyjnych.
Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.

 

Bardzo dziękujemy za zaufanie i do zobaczenia na zajęciach!

Grow Academy

Top